måndag 22 november 2010

min speciella underbara vän.

hej läsare.
nu har jag hackat cornelias blogg.
nanannana, hej busig tjej? :-D
först ska jag börja med att berätta lite om helgen.
hehehhehe.
okej, lördag börjar jag med.
ett ord. TJOGGISAR!
fyfan haha vi bara åt och åt..
det räcker nog med att jag berättar att vi drack 5 L cooola .
vadå, vi har aldrig sagt att vi är normala? *bliiink
sen söndag, drack ännu mer cola.
hål i tänderna?
nääärå. (y)
sen bussen till bondehålan, hahahah.
träffade geeks, och ja :)
men nog om detta.
här i bloggen tror jag nog inte att ni förstår
hur hon vekligen är.
därför berättar jag det nu.
HON ÄR ABSOLUT INTE NORMAL.
neeeeejnej, ni som trott det har gaanska fel.
hon är nog motsatsen om vi säger så?
hon är absolut helt crazy.
hennes humor är som min, och ja. det säger väl en hel del.
hon är ärlig,
och framförallt äkta!

cornelia anna åkesson.
du är min bästavän'
inte vem som helst .
allt vi gått igenom / går igenom.
skratt & tårar.
allt vi delar.
jag klarar mig inte utan dig.
steg för steg, sida vid sida.
sommaren 2010, en oförglömlig sommar.
då det verkligen blev vi.
vi umgicks varje dag, det var alltid vi!
alla jogging turer jag tvingade dig med på?
haha, remember?
alla filmer vi spelat in..
alla minnen.
sen hände det ngt, jag åkte iväg till gbg en vecka
du till småland , gotland och allt.
jag flyttade och allt rann ut i sanden..
vi hade inte träffats på ööverlänge, och när vi började umgås igen
var vi starkare än någonsin. INGET KUNDE STOPPA OSS!
tsm lärde vi känna fler männsikor.
och speciella personer,
du vet vilka jag syftar på..
på gott och ont..
men oavsett fanns vi alltid där för varandra,
en helt obeskrivlig känsla.
varje fredag var våran.
vi gick bara och längtade efter att veckan skulle gå,
så vi kunde träffas.
ditt hus blev mitt andra hem typ.
jag var hos dig sjukt ofta, och vi snackade
i telfon i minst 2 timmar om dagen.
vilket ledde till en höööög räkning.
sen efter ett tag när jag varit hos dig så mycket
blev det tillslut att våra föräldrar ville sära på oss lite..
men fastän vi inte träffades varje fredag, pratade i telefon
varje dag, hade vi ändå kvar vårt speciella band.
vi har gjort allt tsm .
massa sjuka saker som jag skrattar åt bara jag tänker på det.
alla gånger vi tvekat, men sen tittat på varandra , och bara kört järnet.
hur underbart?
du gör mig stark.
vi har båda gått igenom mycket på senaste.
vänner som sviker, killar som ljuger.
du hade ett helvete med en person ett tag.
vilket ledde till fler problem.
jag tänkte ju noway stå och titta på medan du blev illa behandlad,
så jag hjälpte dig och förlorade en person jag verkligen brydde mig om.
bara jag hade dig.
och du fixade allt igen, som med ett trollspö
bara för min skull.
asså du gör mig lycklig, du är guld människa! GULD!
tack för du valde mig, av miljoner!
jag är extremt lyckligt lottad.
jag älskar dig . så är det bara.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar