söndag 31 oktober 2010

ÅKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKE.

nämennnnnnn tena! :D
dagen från igår..
pontus stellie och becca,
vi startade här hemma och börjar fixa oss för kvälllen.
och ja givetvis så ska vi gåååååååååå
BUS ELLER GODIS.
haha,
sjukt ball,
becca var polis
stellie och jag skulle vara några små gulliga barn, hehe
men nej , vi såg ut som uteliggare :O
haha, pontus var sig själv,
riktigt skrämmande,
buuuuuuuuuuu.
sen träffa vi natti och ebba,
och alicia och isabell. (a)
dom hade osåå klätt ut sig,
vi börjar vår runda så jäklaball var det..
sen satck vi hem jag becca och estelle fortsatte vidare,
stack till turken, träfffade;
elias moggge virre robin och surisenandre,
sen stack vi vidare till robin.
tror ni vi hade roligt,
haha vi hade fortfarande klätt ut oss och allt sånt.
så lite knäppa ut men ändå ! :D
lite måste man skämma ut siig,
och nu ska jag först fika med släkten eftersom jag har fyllt år,
sen tar jag bussen till estelle och becca som är i malmö där vi seda ska träffffa,
sakke adam och tjebbe tror jag !
mycket trevligt ! :D
jaja ni får hade så bar så¨här jag av mig imorogon eller inatt ;)
OVER´N OUT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar